Концепция

Раниците ТАШЕВ са издръжливи и надеждни. Който избере да ги притежава, ги е пожелал истински заради тяхната стойностност. Не са му повлияли реклами, промоции, кампании. Защото такива няма. Компанията няма в структурата си елементите на търговска организация. Няма пласмент и търговски представители, няма поставени таргети, които трескаво да преследва и никога не е имала. Никой не убеждава никого да купува, самите продукти го правят.
Това е проста концепция, която работи от само себе си: ако един продукт е наистина добър, той се продава сам. С нулев бюджет за реклама, без надценки за търговски представители и дистрибутори, голяма част от цената на всяка раница ТАШЕВ е нейната стойност. Благодарение на тази концепция цените на раниците ТАШЕВ са сравними с цените на много ниския клас раници в световен мащаб, а това, което клиентите получават срещу тази цена е истинска стойност.
Този неоспорим факт прави бранда различен и уникален, и всеки, който го е разбрал и е избрал ТАШЕВ, не съжалява за избора си. Екипът на ТАШЕВ остава фокусиран именно в продуктите, в това да поддържа тяхното високото ниво на качество и издръжливост, за да не разочарова клиентите си.
Постоянството, с което младия български бранд следва тази концепция се оказва ключът към успеха му.