Гаранционни условия:
Раници ТАШЕВ® - 2 години гаранция за раниците, изработени от материал Cordura®, 1 година гаранция за Polyester.
Гаранционната карта е валидна с подпис и печат на търговеца и документ за покупка.
Палатки Vango® - 1 година гаранция. Гаранцията не покрива счупени рейки, скъсани ципове и липсващи части.
Обувки Lomer® и Northland® - От 1 месец до 1 година гаранция. Гаранцията покрива дефекти в следствие на
некачествени материали и грешки при изработката. За сандали и маратонки – 1 месец. За туристически обувки - 3
месеца - 1 година.
Гаранцията на продуктите важи при дефекти в материалите и/или изработката и не важи в случай на повреди вследствие
на неправилна експлоатация, инциденти и недобро стопанисване, прекомерна и не по предназначение употреба,
механични повреди, независещи от здравината и качеството на материалите.
Гаранцията важи с попълнена гаранционна карта, опаковка и документ за плащане /касов бон или Разписка за прием на паричен превод/.
Производителите приканват своите клиенти към внимателно и грижливо отношение към екипировката, експлоатация
съобразно предназначението и, поддръжка, почистване след употреба с подходящи препарати, които да не увредят
специалните материи, както и надеждно съхранение през времето, в което не се ползва.
За продукти от категорията Outlet Гаранция не се прилага.
Рекламация
При възникнал проблем, който смятате че е по вина на производителя – неправилна изработка или дефект в материалите
– имате право да направите рекламация.
Рекламация се предявява в обекта, от който е закупена стоката.
За стоки, закупени он-лайн - с имейл с описание на проблема, снимки на дефекта и на целия продукт/ по имейл или по Viber/,
документ за покупка /касов бон или Разписка за прием на парибен превод/.
Екипът ни има грижата да даде отговор възможно най-бързо. В случай, че снимките са недостатъчни за категоричен
отговор, ще се свържем с вас, за да изпратите и самия продукт до наш адрес, за което съставяме протокол. Продуктът
трябва да е чист, в пълна окомплектовка, с документ за плащне/касов бон или разписка за прием на паричен превод/
и гаранционна карта, ако има такава, а за обувки и с кутията.
След инспекция на дефекта/повредата, ние или производителят установяваме причината за възникването му. Ако
дефектът е по вина на производителя, извършваме безплатен ремонт. Ако ремонтът е невъзможен, заменяме продукта
с друг. При невъзможност за ремонт или замяна, възстановяваме заплатената сума на посочена от Вас банкова сметка.
Ремонти
Всички гаранционни и извънгаранционни ремонти на раници Ташев извършваме във фабриката в Плевен в срок от
няколко дни. Заявки за ремонт на продукти ТАШЕВ постъпват много рядко /на много стари раници или на раници,
претърпели инцидент/. Затова ценовата ни политика за извънгаранционните ремонти е много либерална, а сроковете
кратки.
При нужда от ремонт, свържете се с нас и изпратете раницата с куриерска пратка до адреса ни в Плевен. След ремонта, до няколко дни я връщаме обратно с куриерска пратка
до Ваш адрес.
Алтернативно, раницата може да оставите в магазина ни в София и съответно, да я вземате от там без разходи за транспорт до Плевен и обратно.
В този случай, срокът е по-дълъг с ок. 1 седмица, в зависимост от това кога ще е следващия ни вътрешен трансфер София - Плевен.
Ремонтираме само продукти Ташев.
За всички останали марки гаранционните ремонти се извършват от производителите, след констатирана повреда по
тяхна вина до 1 месец след предяваване на рекламация.
Моля, имайте предвид, че продуктът, който ни изпращате, трябва да е чист и сух.
Информация за правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115 от Закона за защита на
потребителите:
Чл.112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви
рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай
потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова, освен ако това е
невъзможно или избраният от него намин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага
разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. Значимостта на несъответствието;
3. Възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни
неудобства за него.
Чл. 113. (1) (Нова – ДВ, бр. 18 от 2001 г. ) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба,
продавачът е длъжен да я приведе в сответствие с договора за продажба.
(2) ( Предишна ал.1 – ДВ, бр. 18 от 2011 г. ) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за
продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) ( Предишна ал. 2, изм. – ДВ, бр. 18 от 2011 г. ) След изтичането на срока по ал.2 потребителят има право да
развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската
стока съгласно чл. 114.
(4) ( Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 18 от 2011 г. ) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за
продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителскат стока или за
материали и труд, свързани с ремонта и, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) ( Предишна ал. 4 – ДВ, бр.18 от 2011 г. ) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие
на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствои на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е
удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката,
когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката
в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) ( Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г. ) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне
на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на
потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице
следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) ( Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г. ) Потребителят не може да претендира за разваляне
на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето
на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока
или за постиганет на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск,
различен от срока по ал. 1